22 rugpjūčio, 2013

Apie organų transplantaciją iš dvasinės pusės


Organų transplantacija ir donorystė yra viena aktualiausių temų šiandienos pasaulyje. Įdomu tai, kad organų donorystę šiandieną skatina ne tik suinteresuotos medicinos institucijos, bet ir tradicinių religijų atstovai, kurie donorystę interpretuoja kaip geros valios aktą arba veiksmą gerinantį sielos karmą. Noras padėti kitam dovanojant savo organus išties yra kilni intencija, tačiau tiktai tuomet, jei organo donoras, organo gavėjas ir organą transplantuojantis gydytojas yra susipažinę su Dvasine Tiesa apie organų transplantaciją ir suvokia savo veiksmų pasėkmes.

Pirmoji Dvasinė Tiesa, susijusi su organų transplantacija, yra ta, jog žmogaus organai nėra paprasčiausia materija – jie taip pat turi sąmonę. Pavyzdžiui, širdis yra dvasinis centras, kuriame koncentruojasi žmogaus ketinimai ir jausmai. Jei ji pašalinama iš kūno žmogui to pilnai nesuvokiant ar nepritariant, ir transplantuojama į kito žmogaus kūną, dalis širdies dvasinio kūno bus taip persodinama naujajam savininkui. Jei organo donoras (tiksliau jo siela) nėra susitaikęs su savo fizinio kūno mirtimi, organo gavėjas gali patirti dvasinį apsėdimą – reiškinį, kai dvi ar daugiau sielų dalyjasi vieną fizinį kūną. Šio reiškinio pasekmė gali būti stiprus transplantuoto organo atmetimas arba kitos komplikacijos.

Antroji Dvasinė Tiesa, susijusi su organų transplantacija, yra ta, kad tikrasis mirties momentas yra ne tada, kai sustoja žmogaus širdis ar smegenų veikla, bet tuomet, kai jo siela atsiskiria nuo fizinio kūno t.y. kai nutrūksta “sidabro gija”, jungianti sielą ir kūną. Tik nutrūkus “sidabro gijai”, siela atsiskiria nuo kūno ir gali grįžti į tikruosius namus - dvasių pasaulį. Tai įvyksta praėjus maždaug 24 val. po to, kai konstatuojama žmogaus mirtis. Sielos, kurių organai buvo pašalinti prieš joms paliekant kūną, prisimena skausmą, patirtą organo šalinimo metu, ir dėl patirto skausmo, šoko, bei panikos negali sklandžiai grįžti į savo tikruosius namus - dvasių pasaulį. Dažnai tokios sielos tampa “pasiklydusiomis” ir kelia daug problemų žemėje gyvenantiems žmonėms. Jei organo donoras po mirties išlaiko stiprų prisirišimą prie savo fizinio kūno, labai tikėtina, kad jis “prisiklijuos” prie organo gavėjo, kas religinėje terminologijoje vadinama “dvasiniu apsėdimu”. Taigi, organų transplantacija gali baigtis dvasiniu apsėdimu arba organo atmetimu.

Šiuolaikinė medicina didžiuojasi savo pasiekimais organų transplantacijos praktijoje ir laiko ją viena svarbiausių XX a. pasiekimų, nesuvokdama, kad žmogaus organai nėra paprasčiausia materija – jie taip pat turi sąmonę…
           
“Įgalinti medicinos pažangos, tačiau Dvasinės Tiesos neišmanantys gydytojai atlieka organų transplantacijos operacijas, kurios didžiąjai daliai žmonių sielų apsunkina grįžimą į dvasių pasaulį. Tai labai apgailėtina situacija. Stebėtina, kad šių dienų intelektualai nesuvokia šio fakto, kuris žinantiems Tiesą atrodo kaip savaime suprantamas dalykas.” (iš Ryuho Okawos knygos “The Philosophy of Progress”).

Straipsniui kompiliuota medžiaga iš Ryuho Okawos knygų “Healing Yourself ~ The True Relationship Between Mind and Body” (“Išgydyk save ~ tikrasis sąryšis tarp proto ir kūno”) ir “The Philosophy of Progress” (“Pažangos filosofija”)