Dažnai sakoma,
jog “Visi žmonės yra sukurti lygūs”, tačiau jei pažiūrėsime į skirtingų
individų gyvenimus, netruksime
pastebėti, jog tarp jų egzistuoja didžiuliai skirtumai. Žmonės skiriasi tiek savo vidumi, tiek išore.
Tų skirtumų
priežasties nesurasime, jei žvelgsime tik iš šio gyvenimo perspektyvos. Žmonės
nuolatos reinkarnuoja žemėje ir praėjusių gyvenimų patirtys daro įtaką šiame
gyvenime. Kiekvienas žmogus atsineša karmą. Nors karma gali būti tiek teigiama,
tiek ir neigiama, dažniausiai esame įpratę suvokti ją iš neigiamos pusės. Negatyvi
karma dažniausiai apibūdinama per tokius teiginius, kaip: “jei šiame gyvenime
esate skriaudžiamas kitų, tai tikėtina, kad praėjusiuose gyvenimuose skriaudėte
kitus”, “šiame gyvenime praradote regėjimą todėl, kad praėjusiame gyvenime jį
atėmėte iš kitų” ir t.t.
Yra manoma, kad
karminis priežasties ir pasekmės dėsnis turi kaupiamąjį efektą ir pasireiškia
šiame gyvenime. Atlikę tam tikro žmogaus
praėjusio gyvenimo analizę iš tikro galime atsekti tam tikrą koreliaciją. Jei
žvelgsime į gyvenimą kaip į užduočių knygą, pamatysime, jog svarbiausia joje
esanti problema greičiausiai gimė iš kozalinių veiksmų praėjusiuose
gyvenimuose.
Tačiau į šią karmos
sąvoką nereikėtų žvelgti tik iš tos pozicijos, kad “už nuopelnus esame
apdovanojami, o už nuodėmes baudžiami”. Tiesa, jog žmogžudys, nužudęs žmogų
praėjusiame gyvenime, šiame gyvenime pats gali tapti žmogžudystės auka. Tačiau
į tai nebūtinai reikėtų žvelgti kaip į bausmę. Žmogus prieš gimdamas pats pasirenka,
kokį gyvenimą jis gyvens žemėje. Kai kuriems žmonėms suvokimas ateina tik per
patirtį, todėl tokios sielos renkasi šiurkštesnę aplinką.
Taigi, gyvenimo
plane nebūtinai bus malonūs dalykai. Jame numatyti ir tie procesai, kurie yra
būtini jūsų sielai augti ir vystytis iki aukščiausio laipsnio. Sielos, kurios
planuoja tokius gyvenimus, puikiai žino, su kuo joms teks susidurti žemėje.
Versta iš Ryuho
Okawos knygos “Healing Yourself ~ The True Relationship Between Mind and Body” (perliminarus vertimas “Išgydyk save ~ tikrasis sąryšis tarp proto ir kūno”)