07 spalio, 2017

Tikroji Dostojevskio ir Tolstojaus misija

Fiodoras Dostojevskis (1821 – 1881) ir Levas Tosltojus (1828 – 1910) – du žinomiausi Rusijos literatūros klasikai, aplenkę savo laikmetį ir savo kūriniais įsiamžinę pasaulio istorijoje, buvo neeilinės sielos atėjusios į žemę su svarbia misija.

Mokytojas Ryuho Okawa, Happy Science įkūrėjas ir vadovas, turintis ypatingą gebėjimą perduoti dvasines žinutes iš šį pasaulį palikusių žmonių, 2012 m. perdavė dvasinį pranešimą iš Levo Tolstojaus, o 2017 m. – iš Fiodoro Dostojevskio.

Šių pranešimų metu buvo atskleista, jog abiejų rašytojų sielos kilusios iš devintosios dimensijos pasaulio ir ankstesniuose gyvenimuose žemėje vykdžiusios mesijų (gelbėtojų) misijas. Levas Tolstojus anksčiau buvo inkarnavęs kaip Jėzus Kristus, o Fiodoras Dostojevskis praėjusiame gyvenime buvo gimęs kaip Zoroastras (Zaratustra), kuris VI a. pr. m. e.  įkūrė zoroastrizmo religiją Persijoje (Irane). Zoroastrizmas moko apie gėrio ir blogio dualumą, bei tikėjimą į Šviesos Dievą Ahurą Mazdą. Vienu metu ši religija buvo tapusi pasauline, kai per prekeivius iš Vidurio Rytų pasklido į Egiptą, Afriką, Indiją ir net Kiniją.

Levo Tolstojaus ir Fiodoro Dostojevskio sielos, kilusios iš devintosios dimensijos, XIX a. Rusijoje taip pat inkarnavo su mesijo misija, siekdamos reformuoti Rusiją per literatūrą. XIX a. Romanovų valdomoje Rusijoje literatūros vaidmuo buvo kur kas platesnis nei dabar, ir apėmė tokias socialines roles kaip politinis judėjimas ir religinės reformos. Valdant Nikolajui I (1815 -1855), literatūros kūriniai buvo griežtai cenzūruojami, tačiau net ir tokios politinės represijos aplinkoje, zoroastrizmo ir krikščionybės idėjos atgimė Rusų literatūroje ir galiausiai peraugo į politinį judėjimą.

Savo darbuose L. Tolstojus kritikavo autoritarizmą ir socialinę nelygybę, o pasiekęs šlovę kaip novelistas, jis pasišventė socialinių pokyčių ir politinei veiklai. “Iš tikrųjų, aš turėjau įkurti religiją, kuri turėjo būti Rusijos revoliucijos pagrindas. Išleidęs savo Komunistų partijos manifestą, Marksas bandė paversti pasaulį komunistiniu ir materialistiniu, tad aš norėjau sukurti kažką kitokio”, sakė Tolstojus.

Kalbėdamas apie savo darbus Dostojevskis teigė: “Novelės buvo vienintelė literatūra pasiekiama paprastiems žmonėms, todėl aš jose sumaniai įpyniau Jėzaus mintis ir ženklus, o sugedusią visuomenę pasmerkiau sunkiai skaitomuose tekstuose.” Dostojevskis atskleidė rašęs sunkiai skaitomus romanus, kad išvengtų represijos. Savo romane “Nusikaltimas ir bausmė” Dostojevskis parodė žmonėms tiesą, kad aukštuomenė ir paprasti žmonės yra lygūs prieš Dievą. Prisidengęs privačia kriminalo istorija, jis netiesiogiai kritikavo valdančiuosius. Tokia sumani priedanga leido jam išvengti jį nuolat stebinčios valdžios cenzūros.

Paskutinėje Dostojevskio novelėje “Broliai Karamazovai” yra scena, kurioje vienas iš herojų skaito poemą “Didysis inkvizitorius”. Šioje poemoje, Jėzus ateina į Ispanijos kaimą ir įvykdo stebuklą. Didysis intvizitorius atpažįsta inkarnavusį Jėzų, bet toliau jį persekioja. Iš tikrųjų, Tolstojus, kuris buvo Jėzaus inkarnacija, buvo ekskomunikuotas Rusijos Ortodoksų bažnyčios. Taigi, Dostojevskis, tarsi įžvelgdamas tiesą, šią situaciją perteikė savo kūrinyje.

Dvasinio interviu metu Dostojevskis teigė: “Manau, kad aš ir Tolstojus pakėlėme minties lygį ir suvaidinome svarbią rolę, padarydami Rusiją lopšiu minties, paplitusios pasaulyje.”

Jei šie literatūros milžinai savo laiku būtų buvę teisingai suprasti, Rusijos likimas galėjo būti visiškai kitoks.

Šaltinis:

Susiję straipsniai:
Kas yra dvasinis pranešimas?
Amžinybės dėsniai – knyga atskleidžianti dvasių pasaulio didybę