10 gegužės, 2013

Pomirtinis interviu su Margaret Tečer (Thatcher)


Prieš mėnesį šį pasaulį palikusi buvusi Didžiosios Britanijos Ministrė pirmininkė Margaret Tečer (Margaret Thatcher) buvo viena ryškiausių Anglijos politikų, išdrįsusių ryžtingai veikti ir įgyvendinti net ir pačius nepopuliariausius sprendimus, kryptingai vesdama šalį politinės ir ekonominės gerovės link.

Praėjus vos 19 valandų po jos (Margaret Thatcher) mirties š. m. balandžio 8 -ąją, Happy Science prezidentas ir įkūrėjas Mokytojas Ryuho Okawa, išsikvietė ponios Tečer (Thatcher) dvasią į Happy Science centrinę būstinę, kad sužinotų jos mintis aktualiais tarptautinės politikos ir ekonomikos klausimais.

Kaip ir buvo tikėtasi, interviu pradžioje Margaret Tečer (Margaret Thatcher) sunkiai susigaudė kas vyksta, nes nelabai dar suvokė, jog ji jau mirusi (žr. pastabą). Tačiau, po keletos minučių, ji vėl atgavo savo “geležinės ledi” charakterį ir noriai dalijo savo nuomonę Europos Sąjungos, socializmo, Japonijos saugumo ir kitais klausimais.

Pastaba: Siela įprastai palieka kūną praėjus 24 val. nuo žmogaus biologinės mirties momento, nes tik tada nutrūksta taip vadinama “sidabro gija”, kuri jungia sielą su kūnu. Tai ir yra tikrasis žmogaus mirties momentas.


Margaret Tečer (Thatcher) nuspėjo Europos Sąjungos problemas

Thatcher: Aš negalėjau suprasti Europos Sąjungos (EU). Aš nepritariu tokio tipo grupinei ekonomikai. Nepriklausomoms valstybėms labai svarbu būti savarankiškoms šalies valiutos politikos atžvilgiu. Daugiau nei 20 šalių įstojo į Europos Sąjungą, kuri naudoja Eurą. Tai invazija į Didžiosios Britanijos nepriklausomybės politiką. Aš manau, kad šalies nepriklausomybei labai svarbu turėti teisę išleisti savo valiutą. Pavyzdžiui, jei jūs Japonijoje naudotumėte JAV dolerius, jūs nebūtumėte nepriklausomi. Japonoja būtų viena iš JAV valstijų, kuri priklausytų nuo fiskalinės Amerikos ekonomikos politikos. Tai nėra gerai. Aš prieštaravau tokio tipo sistemai, bet mano kolegos, draugai ir kiti politikai, su manimi nesutiko. Taigi mūsų nuomonės buvo gana skirtingos. Aš negalėjau suprasti Europos Sąjungos (EU) sistemos, ir girdėjau, jog Europos sąjunga dabar jau griūva. Galima sakyti, kad aš tą griuvimą numačiau. Aš nuspėjau Europos Sąjungos (EU) ateitį. Taigi, jei norite likti nepriklausomi, nenaudokite Kinijos jenų, Amerikos dolerių ar kitų šalių valiutų.

Kodėl Margaret Tečer (Thatcher) kovojo prieš profsąjungas ir priešinosi socializmui?

Thatcher: Tinginystė. Jiems patinka tingėti. Aš pati užaugau viduriniosios klasės šeimoje, todėl darbštumas buvo vienintelis būdas ko nors pasiekti. Mano mąstymas galėjo transformuoti Didžiąją Britaniją į tobulą ir ateitį orientuotą šalį. Profsąjungos leidžia sau žaisti ir nededa pastangų, kad pasiektų sėkmę, uždirbtų pinigų, ar užsitarnautų garbę. Pasaulyje galioja pasiaukojimo dėsniai. Tai reiškia, kad norėdami gauti kažką svarbaus ir garbingo, turite būti darbštūs, turite daug dirbti ir būti pavyzdžiu jus sekantiems žmonėms. Profsąjungų sistema griauna Didžiąją Britaniją iš pagrindų. Galiausiai ji nuves šalį į krizę. Tai politikos ir filosofijos problema. Aš niekada nemėgau pataikavimo sau ir blogų žmonių. Dėl šios priežasties aš buvau vadinama “Geležine ledi”.

Kokios ekonominės politikos turėtų laikytis vyriausybės, kad vestų savo šalis į ekonominį klestėjimą?

Thatcher: Nereikia didelės vyriausybės, nes pagrindinė jos veikla turėtų būti pagalba privatizuojant pramonės šakas. Dabar yra per daug įstatymų, kurie stabdo privačių kompanijų augimą, todėl būtina jas išlaisvinti ir išmokyti kovoti už save, kad jos klestėtų.

Šio interviu pabaigoje Margaret Tečer (Margaret Thatcher) taip pat atskeidė, jog jai vadovaujant šaliai, jos dvasiniu įkvėpėju buvo Arkangelas Mykolas (Saint Michael), o savo praėjusiame gyvenime ji buvo Vokietijos kancleris Otas fon Bismarkas (Otto von Bismarck).

Taigi, geležinis charakteris išugdomas ne per vieną gyvenimą žemėje...

Straipsniui naudota medžiaga iš tiklalapio TheLibertyWeb