28 balandžio, 2015

Jėzus Kristus apie Dangiškąjį Tėvą

(Ištrauka iš Jėzaus Kristaus dvasinio pranešimo, perduoto per Mokytoją Ryuho Okawą)

Esu tikras, kad norėtumėte sužinoti daugiau apie būtybę, kurią vadinu Dangiškuoju Tėvu ir kaip aš Jį patyriau gyvendamas žemėje. Būdamas gyvas, galėjau matyti dvasines formas buvusių pranašų, tokių, kaip Mozė ir Elijas, tačiau net ir aš negalėjau matyti savo Dangiškojo Tėvo ar pilnai suvokti, kas Jis toks. Aš tik galėjau girdėti Jo balsą. Tad galite įsivaizduoti, kad jums, gyvenantiems šiame pasaulyje, labai sunku aiškiai suvokti, kas yra mūsų Dangiškasis Tėvas. Net ir aš galėjau girdėti tik Jo balsą.
Mūsų Dangiškąjį Tėvą apibūdinčiau, kaip Tiesą. Tiesa yra kitas Jo vardas. Tiesos rankos visuomet veikia šio pasaulio būtybes; nepaisant visko, žvilgtelti į šią Tiesą mes galime tik per simbolius ar kitus netiesioginius būdus. Mums labai sunku savo Dangiškąjį Tėvą patirti tiesiogiai – pamatyti, išgirsti ir Jį suprasti. Bet mes galime Jį patirti per Tiesą.

Dabar esu Danguje, tačiau vis tiek labai sunku perteikti išsamų Dievo apibūdinimą pasaulietiniais, žmogiškais ar simboliniais terminais. Tačiau norėčiau, jog kiekvienas žinotų, kad būdamas Danguje, Dangiškąjį Tėvą matau panašų į Hindu dievą, kuris vaizduojamas su daugybe rankų. Daugybė rankų simbolizuoja Dievo išgelbėjimą. Jam reikia daug rankų, kad galėtų išgelbėti daugybę žmonių, gyvenančių skirtingose šalyse, priklausančių skirtingoms rasėms, ir aš esu tik viena iš tų rankų. Nors tos rankos žino, kad yra dalis Dievo kūno, jos niekada negali pamatyti viso kūno, kuriam jos priklauso. Todėl jums noriu pasakyti, kad Dievas yra Tiesa, ir Tiesa gali transformuotis į daugybę formų, kad vestų galybę sielų į išgelbėjimą.



Versta iš Ryuho Okawos knygos “Messages from Heaven ~ What Jesus, Buddha, Moses, and Muhammad would say today” (“Pranešimai iš Dangaus ~ ką Jėzus, Buda, Mozė ir Mahomedas pasakytų šiandien”)

Susiję straipsniai: