16 balandžio, 2015

Jėzus Kristus apie Švenčiausiąją Trejybę

(Ištrauka iš Jėzaus Kristaus dvasinio pranešimo, perduoto per Mokytoją Ryuho Okawą)

Švenčiausios Trejybės doktrina buvo išvystyta teologų, kurie nesuprato dvasių pasaulio ir negalėjo atskirti Dievo nuo Jo tarnų. Visas dieviškąsias dvasias, įskaitant ir patį Dievą, jie sutapatino. Kadangi daugumai žmonių nebuvo svarbu žinoti Dangiškojo pasaulio detales, jos labai retai kada būdavo atskleidžiamos. Taigi, neturėtume pasitikėti profesionalių, tačiau dvasinių gebėjimų neturinčių, teologų debatais. Švenčiausios Trejybės jie niekada nematė savo akimis, tad jų teorijos yra tiesiog idėjos, kurias jie susiformavo savo mintyse.

Tačiau tai tiesa, kad Biblija vaizduoja mane sakantį, jog mano Dangiškasis Tėvas siuntė mane į Žemę. Aš buvau pirmasis žmogus istorijoje, pavadinęs Dievą savo “Dangiškuoju Tėvu”, ir krikščionybė šiandieną yra žinoma, kaip pirmoji religija, pristačiusi tikėjimą, kad Dievas yra mūsų Tėvas, gyvenantis Danguje. Kadangi Tėvas, gyvenantis Danguje, buvo vienintelis Dievas kriškščionių pasaulyje, tai, kad aš vadinau jį “Tėvu, esančiu Danguje”, reiškė, kad aš sėdėjau Dievo dešinėje.

Galbūt žinote, jog dar prieš man ateinant, žydų Biblijoje jau buvo rašoma, kad daugybė angelų padeda žemėje gyvenantiems žmonėms. Kaip matote iš paveikslų, kuriuose angelai vaizduojami su sparnais ir halais, krikščionys tęsė šį tikėjimą. Tačiau angelų yra kur kas daugiau, nei mano tikintieji gali įsivaizduoti, ir angelų pasaulio dydis yra už žmogaus suvokimo ribų. Tiesa yra ta, kad visuomet buvo ir bus daug angelų nepriklausančių krikščionių pasauliui. Piešiniuose krikščionys angelus vaizduodavo su halais ir su sparnais, kurie simbolizuoja, kad angelai gelbėja žmonių sielas Žemėje ir Pragare. Tačiau šie simboliai tik padeda žmonėms suprasti ir rodo, kad dieviškos būtybės egzistuoja – jie nėra būtini. Todėl budistai vaizduodami angelus nenaudoja tų pačių motyvų.
Daugeliui žmonių nėra svarbu suvokti ryšio gelmę tarp manęs ir Dangiškojo Tėvo arba, kokią poziciją užima Šventoji Dvasia, angelai ir aš. Aš esu tik vienas iš daugelio Dangiškojo Tėvo raktų, kurie padeda žmonėms atverti Dangaus vartus. Dangiškasis Tėvas turi daugybę būdų vesti žmones; Savo rankose Jis laiko daugybę raktų nuo Dangaus ir daugeliui angelų yra patikėjęs papildomus raktus.

Per Savo angelus, Dievas sukūrė daugybę skirtingų religijų, ir aš tikiu, kad krikščionių bažnyčiai yra arogantiška mokyti, kad nėra kito kelio į Dangų, kaip tik per Kristų. Krikščionybė nėra vienintelė religija, kurioje darbuojasi angelai. Kur kas svarbiau, kad visi žinotų, jog daugybė dieviškų būtybių, panašių į krikščionių angelus, tarnauja daugelyje Dievo įkurtų religijų.


Versta iš Ryuho Okawos knygos “Messages from Heaven ~ What Jesus, Buddha, Moses, and Muhammad would say today” (“Pranešimai iš Dangaus ~ ką Jėzus, Buda, Mozė ir Mahomedas pasakytų šiandien”)

Susiję straipsniai: