02 balandžio, 2015

Jėzus Kristus apie kryžiaus prasmę

(Ištrauka iš Jėzaus Kristaus dvasinio pranešimo, perduoto per Mokytoją Ryuho Okawą)

Krikščionims greičiausiai yra skausminga garbinti mano atvaizdą ant kryžiaus dėvintį erškėčių vainiką, nes šis vaizdas perteikia mano pralietą kraują. Skaudu tikėti, kad Dievo vienatinis sūnus, kuris yra jūsų Viešpats, mirė ant kryžiaus dėvėdamas erškėčių vainiką, veidu tekančiu krauju, sulaužytomis kojomis ir vinimis pervertu kūnu. Kiekvienam reginčiam šį vaizdinį kiltų klausimas, kodėl tas, kuris tikėjo Dievo žodžiais, patyrė tokią tragišką baigtį? Jeigu nebūčiau tikėjęs Dievo žodžiais, mano gyvenimas būtų baigęsis visiškai kitaip. Tačiau aš pasirinkau tikėti ir dėl to patyriau tragišką mirtį.

Tie, kurie žvelgia į mano nukryžiavimo simbolį, turėtų suvokti, koks silpnas yra jų tikėjimas lyginant su manuoju; tai turėtų skatinti juos atgailauti ir gilinti savo kuklumą. Apmąstydami šį simbolį, jie supras, kad nors Dievas ir yra mūsų sielų Tėvas, nors mūsų sielos yra brangūs Dievo kūriniai, esame ne ką reikšmingesni nei kviečio grūdas. Kai kurios filosofijos moko, kad mes galime tapti dievais, tačiau neturėtume šių mokymų suprasti klaidingai. Tiesa, kad kai kurie žmonės yra labai arti Dievui ir gali vieną dieną pasiekti dievišką lygį, tačiau čia nekalbama apie daugumą.

Mano nukryžiavimo žinia yra ta, kad vieno kviečio grūdo pasiaukojimas gali vesti į milijardo žmonių išgelbėjimą. Tai buvo mano būdas jūsų paklausti, ar galite mylėti Dievą taip stipriai, kaip aš Jį mylėjau? Labai liūdna, kad šiandieną kryžius tapo tuščiu simboliu, bylojančiu tik apie istorinį įvykį.

Žmonėms sunku būti stipriems. Sunku turėti stiprią širdį. Mes esame lengvai suviliojami naudos ir malonumų. Mes neišsaugome to, kas yra svarbiausia ir iškeičiame tai į pinigus. Turite suprasti, kad šios pagundos gali sėlinti ir į jūsų širdis. Kaip galima dažniau atminkite, kad mano atvaizdo ant kryžiaus paskirtis yra jums priminti, jog neturėtumėte siekti tik žemiškos pergalės, žemiškos naudos ar žemiškos garbės, nes žmogus, kurį Dievas mylėjo labiausiai, mirė žiauriausia ir tragiška mirtimi.

Pasaulietinis tobulumas ir pasaulietinė laimė nėra jums Dievo kelimi tikslai. Priešingai, gyvendami gyvenimą, patirsite daugybę klaidų ir nesėkmių, daugybę sunkumų ir daug nelaimių. Nors kai kurios ligos bus stebuklingai išgydytos, dar daugiau jų – nebus. Jeigu kas kartą patirdami gyvenimo išbandymus prarandate viltį, tuomet turėtumėte pažvelgti į kryžių, kad prisimintumėte tvirtumo ir kantrybės dorybes. Dievas tikisi, kad gyvensite tyrą gyvenimą ir būsite pavyzdžiu ateinančioms kartoms.
Dievas siunčia žmones į žemę skirtingoms rolėms. Kai kurie gimstame, kad taptume politiniais ir kariniais lyderiais su misija pasiekti pergalę šiame pasaulyje, kai kurie mūsų, įskaitant ir mane, gimstame būti sielos mokytojais.

Aš gimiau tam, kad visus mokyčiau tiesos apie mūsų sielas ir būdus jas išgryninti, kad kiekvienas galėtume gyventi prasmingesnį gyvenimą.



Versta iš Ryuho Okawos knygos “Messages from Heaven ~ What Jesus, Buddha, Moses, and Muhammadwould say today” (“Pranešimai iš Dangaus ~ ką Jėzus, Buda, Mozė ir Mahomedas pasakytų šiandien”).


Susiję straipsniai: