<ketvirta dalis> <skaityti ansktesnę dalį>
Čia perteikiamas interviu su Jėzumi Kristumi, kurį Mokytojas Ryuho Okawa inicijavo 2013 m. liepos 21 d., norėdamas sužinoti Jėzaus
nuomonę lyties ir meilės tema ir ką Jis mano apie tos pačios lyties santuokas.
Kur homoseksualai keliaus po mirties?
Klausinėtojas: Kai vertinate homoseksualus, kaip nusprendžiate,
kurie jų keliaus į Dangų, o kurie – į Pragarą?
Jėzus Kristus: Remiantis Adomo ir Ievos istorija, pateikta
Pradžios knygoje, krikščionys tiki, kad Dievas pirmiau sukūrė vyrą – Adomą, ir
tik po to, kad Adomui nebūtų liūdna, iš jo šonkaulio buvo sukurta Ieva. Vėliau, kiti
žmonės manė, kad Dievas nulipdė žmonių kūnus iš molio ir įpūtė jiems sielas.
Krikščionybėje ,
kuri apima ir Senojo Testamento mokymus, egzistuoja koncepcija, kad Dievas
atskirai suformavo moterį ir vyrą. Jei į šią koncepciją neįtraukiama
reinkarnacijos idėja, tuomet peršasi išvada, kad ir šiame moderniame amžiuje
žmonės yra nuolat sukuriami iš naujo – vyrai ir moterys atskirai. Tuomet, argi
homoseksualumas neprieštarauja Dievo valiai, kai Jis aiškiai atskyrė Ievą nuo
Adomo? Jei žmonės remtųsi tiktai Naujuoju Testamentu, tai ten apie tai
neužsimenama. Tačiau kriskščionys skaito jį kartu su Senuoju Testamentu,
kuriame pateiktos idėjos įtakojo jų mąstymą.
Užbaigiant
norėčiau pridurti, kad tie žmonės, kurie renkasi homoseksualų gyvenimo būdą, kuris
net jei ir galėtų būti pozityviu, jų sielų tobulėjimui pasitarnaujančiu dalyku,
rezultate dažniausiai tampa ištvirkimo ir moralinio nuosmukio
pavyzdžiais. Jeigu pažvelgsime į tai iš jau esamos patirties, tuomet
pamatysime, kad dauguma tų, kurie įsitraukė į homoseksualinius santykius, pasuko
moralinio nuosmukio ir ištvirkimo linkme.
Kiekvieną žmogų turime vertinti ir teisti pagal jo
subrandintus vaisius
Jėzus Kristus: Dabar yra įmanomas dirbtinis apvaisinimas,
paimant vieno žmogaus ląstelę ir pridedant atskirą kiaušialąstę ir spermą, kad
sukurti vaiką. Žinoma, iš homoseksualių santykių vaikai negimsta, tačiau dabar
pakanka vieno žmogaus genų, kad sukurti vaiką. Šiame amžiuje mūsų vertybės yra
stipriai krečiamos, kai medicinos pažangos dėka net tos pačios lyties poros
gali auginti vaikus.
Mes įžengiame į
tą sritį, kurioje neturime jokios patirties, į sritį, kurioje net religijos
žmonės neturi patirties. Galiausiai, kaip
bebūtų, jau ir anksčiau mokiau, kad apie medį – geras jis ar blogas – mes
turime spręsti iš jo subrandintų vaisių.
Tikėtina, kad tos
pačios lyties santuokos vis labiau paplis, ir kadangi tai tęsis per kelias –
dvi ar tris – kartas, mes matysime šio reiškinio įtaką visuomenei – ar ji buvo
gera ar bloga. Aš manau, kad vėliau bus aišku - gerai tai ar blogai – ir įvertinus
rezultatus bus aišku, ką reikia koreguoti.
Remiantis tais
pačiais kriterijais mes turime vertinti ir heteroseksualias santuokas. Vis
daugiau ir daugiau žmonių susiduria su sunkumais tradicinėje santuokoje ir tai
rodo, kad yra problemų su jų brandinamais vaisiais. Negalima teigti, jog
santykiai yra sveiki vien todėl, kad jie yra heteroseksualūs. Kai kurie atvėjai
rodo, kad geriau būtų, jei heteroseksualios santuokos pažadai nesusaistytų
žmonių visam laikui.
Popiežiui, kuris niekuomet nebuvo vedęs, nederėtų
pamokslauti apie santuoką
Klausinėtojas: O kaip vertinate Popiežiaus Pranciškaus poziciją
tos pačios lyties santuokų atžvilgiu?
Jėzus Kristus: Tikrai neišmintinga Popiežiui, kuris pats
niekuomet nebuvo vedęs, kalbėti apie santuokos problemas. Nuo pat Petro laikų,
žmonės, kurie jautė kaltės jausmą moterų atžvilgiu, per daug kišosi į santuokos
reikalus ir apsunkino sistemą. Tikrai manau, jog jie į tai
žiūrėjo pernelyg paranojiškai.
Tikrai
nesuvokiama, kad dvasininkai, kurie patys niekuomet nebuvo vedę, moko apie
santuoką ir ją sistemina.