24 spalio, 2013

Jėzus Kristus apie homoseksualus


Čia perteikiamas interviu su Jėzumi Kristumi,  kurį Mokytojas Ryuho Okawa inicijavo 2013 m. liepos 21 d., norėdamas sužinoti Jėzaus nuomonę lyties ir meilės tema ir ką Jis mano apie tos pačios lyties santuokas.


Kur homoseksualai keliaus po mirties?

Klausinėtojas: Kai vertinate homoseksualus, kaip nusprendžiate, kurie jų keliaus į Dangų, o kurie – į Pragarą?

Jėzus Kristus: Remiantis Adomo ir Ievos istorija, pateikta Pradžios knygoje, krikščionys tiki, kad Dievas pirmiau sukūrė vyrą – Adomą, ir tik po to, kad Adomui nebūtų liūdna, iš jo šonkaulio buvo sukurta Ieva. Vėliau, kiti žmonės manė, kad Dievas nulipdė žmonių kūnus iš molio ir įpūtė jiems sielas.
Krikščionybėje , kuri apima ir Senojo Testamento mokymus, egzistuoja koncepcija, kad Dievas atskirai suformavo moterį ir vyrą. Jei į šią koncepciją neįtraukiama reinkarnacijos idėja, tuomet peršasi išvada, kad ir šiame moderniame amžiuje žmonės yra nuolat sukuriami iš naujo – vyrai ir moterys atskirai. Tuomet, argi homoseksualumas neprieštarauja Dievo valiai, kai Jis aiškiai atskyrė Ievą nuo Adomo? Jei žmonės remtųsi tiktai Naujuoju Testamentu, tai ten apie tai neužsimenama. Tačiau kriskščionys skaito jį kartu su Senuoju Testamentu, kuriame pateiktos idėjos įtakojo jų mąstymą.

Užbaigiant norėčiau pridurti, kad tie žmonės, kurie renkasi homoseksualų gyvenimo būdą, kuris net jei ir galėtų būti pozityviu, jų sielų tobulėjimui pasitarnaujančiu dalyku, rezultate dažniausiai tampa ištvirkimo ir moralinio nuosmukio pavyzdžiais. Jeigu pažvelgsime į tai iš jau esamos patirties, tuomet pamatysime, kad dauguma tų, kurie įsitraukė į homoseksualinius santykius, pasuko moralinio nuosmukio ir ištvirkimo linkme.


Kiekvieną žmogų turime vertinti ir teisti pagal jo subrandintus vaisius

Jėzus Kristus: Dabar yra įmanomas dirbtinis apvaisinimas, paimant vieno žmogaus ląstelę ir pridedant atskirą kiaušialąstę ir spermą, kad sukurti vaiką. Žinoma, iš homoseksualių santykių vaikai negimsta, tačiau dabar pakanka vieno žmogaus genų, kad sukurti vaiką. Šiame amžiuje mūsų vertybės yra stipriai krečiamos, kai medicinos pažangos dėka net tos pačios lyties poros gali auginti vaikus.
Mes įžengiame į tą sritį, kurioje neturime jokios patirties, į sritį, kurioje net religijos žmonės neturi patirties. Galiausiai, kaip bebūtų, jau ir anksčiau mokiau, kad apie medį – geras jis ar blogas – mes turime spręsti iš jo subrandintų vaisių.

Tikėtina, kad tos pačios lyties santuokos vis labiau paplis, ir kadangi tai tęsis per kelias – dvi ar tris – kartas, mes matysime šio reiškinio įtaką visuomenei – ar ji buvo gera ar bloga. Aš manau, kad vėliau bus aišku - gerai tai ar blogai – ir įvertinus rezultatus bus aišku, ką reikia koreguoti.

Remiantis tais pačiais kriterijais mes turime vertinti ir heteroseksualias santuokas. Vis daugiau ir daugiau žmonių susiduria su sunkumais tradicinėje santuokoje ir tai rodo, kad yra problemų su jų brandinamais vaisiais. Negalima teigti, jog santykiai yra sveiki vien todėl, kad jie yra heteroseksualūs. Kai kurie atvėjai rodo, kad geriau būtų, jei heteroseksualios santuokos pažadai nesusaistytų žmonių visam laikui.

Popiežiui, kuris niekuomet nebuvo vedęs, nederėtų pamokslauti apie santuoką

Klausinėtojas: O kaip vertinate Popiežiaus Pranciškaus poziciją tos pačios lyties santuokų atžvilgiu?

Jėzus Kristus: Tikrai neišmintinga Popiežiui, kuris pats niekuomet nebuvo vedęs, kalbėti apie santuokos problemas. Nuo pat Petro laikų, žmonės, kurie jautė kaltės jausmą moterų atžvilgiu, per daug kišosi į santuokos reikalus ir apsunkino sistemą. Tikrai manau, jog  jie į tai  žiūrėjo pernelyg paranojiškai.
Tikrai nesuvokiama, kad dvasininkai, kurie patys niekuomet nebuvo vedę, moko apie santuoką ir ją sistemina.



Straipsniui naudota medžiaga iš tiklalapio TheLibertyWeb