29 spalio, 2013

Jėzus Kristus apie meilę ir lytį


Šioje straipsnių serijoje perteikiamas interviu su Jėzumi Kristumi,  kurį Mokytojas Ryuho Okawa inicijavo 2013 m. liepos 21 d., norėdamas sužinoti Jėzaus nuomonę lyties ir meilės tema ir ką Jis mano apie tos pačios lyties santuokas.


Meilė ir lytis Kristaus mokyme

Klausinėtojas: Ar įmanoma homoseksualumą įtraukti į mokymą apie meilę artimui?

Jėzus Kristus: Instinktyvus potraukis priešingai lyčiai yra viena iš meilės formų, tačiau meilė gali būti labai įvairi: meilė šeimai, meilė tarp vyro ir žmonos, meilė tarp tėvų ir vaikų, meilė artimui ir t.t. Žinoma, meilė artimui nėra tas pats, kas meilė priešingai lyčiai, nes tokia meilė neskirsto žmonių pagal lytis. Svarbiausias dalykas krikščionybėje yra “visa širdimi mylėti mūsų Viešpatį Dievą”. Antrasis pagal svarbą mokymas yra mylėti savo artimą. Tai reiškia, jog mūsų šventa pareiga mylėti visus be išimties. Jeigu išplėsime meilės artimui sąvoką, tuomet turėsime priimti ir tokią meilę, kuri nepatenka į tradicinės meilės apibrėžimą. Taigi, jeigu įtraukti homoseksualios meilės sampratą į krikščionybę, tuomet turėtume pareikalauti, kad meilė artimui nebūtų skirstoma pagal lytis.


Tos pačios lyties santuoka turėtų būti pasirinkimas su atsakomybe

Jėzus Kristus: galiausiai, aš turbūt neatsakiau į klausimą, ar aš palaikau tos pačios lyties santuokas, ar ne?

Klausinėtojas: taip, būtų gerai išgirsti Jūsų komentarą.

Jėzus Kristus: Aš manau, kad tai laisvas pasirinkimas. Spręskite patys, bet žinokite, kad už pasirinkto sprendimo rezultatą reikės atsakyti. Jeigu sprendimas įteisinti tos pačios lyties santuokas yra naudingas žmonėms, naudingas visuomenei, tuomet puiku. Bet jei tai skatins visuotinį moralinį nuosmukį, tuomet tai transformuosis į blogį.
Žinoma, aš manau, kad ramus įprastinių, heteroseksualių santykių plitimas yra geriausia, tačiau šiandieną daug didelių problemų egzistuoja ir tradiciniame santuokos suvokime, ir viskas priklauso nuo to, ar mes tas problemas galime įveikti.
Šiap ar taip, spręsdami klausimus, susijusius su tikros meilės problemomis, daug ką iškraipome, kadangi mąstome tik vadovaudamiesi savo interesais šiame pasaulyje.
Kai galvojame apie santykių tarp vyro ir moters privalumus ir trūkumus, negalime tvirtinti, kad tokie santykiai visuomet buvo tikrosios meilės darinys.
Jei kai kurie žmonės jaučia stiprų polinkį tuoktis su tos pačios lyties atstovu, iki tam tikro lygio, bandykime priimti tai kaip įmanomą gyvenimo būdą.
Negalime griežtai teigti, kad visa tai yra blogai, nes visai įmanoma, jog sielos praėjusiuose gyvenimuose, gyvenusios kaip vyras ir žmona, galėjo gimti vėl tik šį kartą tos pačios lyties atstovais, kad išbandytų naują patirtį.
Vien tam, kad žmonės pateisintų savo nuomonę, klaidinga sakyti “kiekvienas turi elgtis kaip visi”. Žinoma heteroseksualios santuokos ir meilė priešingai lyčiai turėtų būti vyraujanti kryptis. Taip pat turėtume įvertinti, kad mūsų tauta prisiima nykimo riziką, kylančią dėl tos pačios lyties santuokų.
Vis dėlto, aš nesakau, kad toks poelgis yra draudžiamas.


Mes dabar išgyvename didžiojo civilizacijos eksperimento sumaištį

Jėzus Kristus perspėjo mus, sakydamas, kad “laisvę lydi atsakomybė”.

Jeigu homoseksualumas ir tos pačios lyties santuokos skatins visuomenės vystymąsi ir teiks laimės individams, tuomet iki tam tikro lygio šiam reiškiniui galima pritarti; tačiau jei tai skatins troškimų augimą ir savanaudiškumą, tuomet to negalima priimti besąlygiškai. Be to, jei įvertinsime faktą, kad Dievas, atskirdamas vyrus ir moteris, ir leisdamas jiems mylėti vienas kitą, sukūrė mecahnizmą susilaukti palikuonių, tai turėtume baimintis, kad homoseksualumo ir tos pačios lyties porų santuokos kels grėsmę tautos išlikimui, jeigu tai taps visuomenės norma.

Jėzus pasakė, kad “taip, kaip kultūrų maišymas tapo JAV gyvybingumo pagrindu, taip dabar lyderiai eksperimentuoja, bandydami numatyti, kokią įtaką tautos stiprybei turės lygių teisių suteikimas homoseksualioms ir heteroseksualioms poroms. Kadangi viskas šiame pasaulyje yra didysis civilizacijos eksperimentas, politikos ir religijos lyderiai turi žengti pirmyn prisiimdami tą atsakomybę”.

Galiausiai, kokį rezultatą duos pritarimas tos pačios lyties santuokoms, bus galima spręsti vertinant šio pasirinkimo vaisius, atsižvelgiant į individo laimę ir tautos vystymąsi. Tos pačios lyties santuokų problema verčia mus panagrinėti laisvės ir atsakomybės esmę.

<Pabaiga>

Straipsniui naudota medžiaga iš tiklalapio TheLibertyWeb