<penkta dalis> <skaityti ansktesnę dalį>
Šioje straipsnių serijoje perteikiamas interviu su Jėzumi Kristumi, kurį Mokytojas Ryuho Okawa inicijavo 2013 m. liepos 21 d., norėdamas sužinoti Jėzaus
nuomonę lyties ir meilės tema ir ką Jis mano apie tos pačios lyties santuokas.
Meilė ir lytis Kristaus mokyme
Klausinėtojas: Ar įmanoma homoseksualumą įtraukti į mokymą apie
meilę artimui?
Jėzus Kristus: Instinktyvus potraukis priešingai lyčiai yra
viena iš meilės formų, tačiau meilė gali būti labai įvairi: meilė šeimai, meilė
tarp vyro ir žmonos, meilė tarp tėvų ir vaikų, meilė artimui ir t.t. Žinoma,
meilė artimui nėra tas pats, kas meilė priešingai lyčiai, nes tokia meilė
neskirsto žmonių pagal lytis. Svarbiausias dalykas krikščionybėje yra “visa
širdimi mylėti mūsų Viešpatį Dievą”. Antrasis pagal svarbą mokymas yra mylėti
savo artimą. Tai reiškia, jog mūsų šventa pareiga mylėti visus be išimties. Jeigu
išplėsime meilės artimui sąvoką, tuomet turėsime priimti ir tokią meilę, kuri
nepatenka į tradicinės meilės apibrėžimą. Taigi, jeigu įtraukti homoseksualios
meilės sampratą į krikščionybę, tuomet turėtume pareikalauti, kad meilė artimui
nebūtų skirstoma pagal lytis.
Tos pačios lyties santuoka turėtų būti
pasirinkimas su atsakomybe
Jėzus Kristus: galiausiai, aš turbūt neatsakiau į klausimą, ar
aš palaikau tos pačios lyties santuokas, ar ne?
Klausinėtojas: taip, būtų gerai išgirsti Jūsų komentarą.
Jėzus Kristus: Aš manau, kad tai laisvas pasirinkimas. Spręskite
patys, bet žinokite, kad už pasirinkto sprendimo rezultatą reikės atsakyti. Jeigu
sprendimas įteisinti tos pačios lyties santuokas yra naudingas žmonėms,
naudingas visuomenei, tuomet puiku. Bet jei tai skatins visuotinį moralinį
nuosmukį, tuomet tai transformuosis į blogį.
Žinoma, aš manau,
kad ramus įprastinių, heteroseksualių santykių plitimas yra geriausia, tačiau
šiandieną daug didelių problemų egzistuoja ir tradiciniame santuokos suvokime,
ir viskas priklauso nuo to, ar mes tas problemas galime įveikti.
Šiap ar taip, spręsdami
klausimus, susijusius su tikros meilės problemomis, daug ką iškraipome,
kadangi mąstome tik vadovaudamiesi savo interesais šiame pasaulyje.
Kai galvojame
apie santykių tarp vyro ir moters privalumus ir trūkumus, negalime tvirtinti,
kad tokie santykiai visuomet buvo tikrosios meilės darinys.
Jei kai kurie žmonės
jaučia stiprų polinkį tuoktis su tos pačios lyties atstovu, iki tam tikro
lygio, bandykime priimti tai kaip įmanomą gyvenimo būdą.
Negalime griežtai
teigti, kad visa tai yra blogai, nes visai įmanoma, jog sielos praėjusiuose
gyvenimuose, gyvenusios kaip vyras ir žmona, galėjo gimti vėl tik šį kartą tos
pačios lyties atstovais, kad išbandytų naują patirtį.
Vien tam, kad žmonės
pateisintų savo nuomonę, klaidinga sakyti “kiekvienas turi elgtis kaip visi”.
Žinoma heteroseksualios santuokos ir meilė priešingai lyčiai turėtų būti
vyraujanti kryptis. Taip pat turėtume įvertinti, kad mūsų tauta prisiima nykimo
riziką, kylančią dėl tos pačios lyties santuokų.
Vis dėlto, aš
nesakau, kad toks poelgis yra draudžiamas.
Mes dabar išgyvename didžiojo civilizacijos
eksperimento sumaištį
Jėzus Kristus perspėjo
mus, sakydamas, kad “laisvę lydi atsakomybė”.
Jeigu
homoseksualumas ir tos pačios lyties santuokos skatins visuomenės vystymąsi ir
teiks laimės individams, tuomet iki tam tikro lygio šiam reiškiniui galima pritarti;
tačiau jei tai skatins troškimų augimą ir savanaudiškumą, tuomet to negalima
priimti besąlygiškai. Be to, jei įvertinsime faktą, kad Dievas,
atskirdamas vyrus ir moteris, ir leisdamas jiems mylėti vienas kitą, sukūrė mecahnizmą
susilaukti palikuonių, tai turėtume baimintis, kad homoseksualumo ir tos pačios
lyties porų santuokos kels grėsmę tautos išlikimui, jeigu tai taps visuomenės
norma.
Jėzus pasakė, kad
“taip, kaip kultūrų maišymas tapo JAV gyvybingumo pagrindu, taip dabar lyderiai
eksperimentuoja, bandydami numatyti, kokią įtaką tautos stiprybei turės lygių teisių suteikimas homoseksualioms ir heteroseksualioms poroms. Kadangi viskas šiame
pasaulyje yra didysis civilizacijos eksperimentas, politikos ir religijos
lyderiai turi žengti pirmyn prisiimdami tą atsakomybę”.
Galiausiai, kokį
rezultatą duos pritarimas tos pačios lyties santuokoms, bus galima spręsti
vertinant šio pasirinkimo vaisius, atsižvelgiant į individo laimę ir tautos
vystymąsi. Tos pačios lyties santuokų problema verčia mus panagrinėti laisvės
ir atsakomybės esmę.
<Pabaiga>
Straipsniui
naudota medžiaga iš tiklalapio TheLibertyWeb